Bliv medlem - og få mange fordele og gratis oplevelser

Et medlemsskab af Hadsund Museumsforening og Lokalhistoriske Arkiv giver mulighed for at deltage i mange arrangementer, spændende ture og gratis Årskort fra Nordjyske Museer.

Årskort fra Nordjyske Museer

museumsforeningen-hadsund-gratis-aarskort-gode-oplevelserMod fremvisning af Årskort fra Nordjyske Museer kommer du gratis ind på alle museets afdeling.

Årskortet gælder for 1 person.

Støt formidlingen af den lokale kulturhistorie

Som medlem af Hadsund Museumsforening og Lokalhistoriske Arkiv er du også med til at støtte dit lokale museum, da en del af medlemskontingentet går ubeskåret til Hadsund Egnssamling.

Sådan bliver du medlem af Hadsund Museumsforening og Lokalhistoriske Arkiv

Send en mail til: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. - og indtast "Nyt medlem" i emnefeltet og oplys fornavn, efternavn, postadresse, mailadresse og evt. telefonnummer.

JKMM E Post IkonHans Henrik Rasmussen

3 - 4 gange årligt får du også tilsendt nyhedsbreve…